צילום
מוצרים

צילומי מוצרים

צילום מוצר הוא הדבר המרכזי ביותר במכירה, במהלך צילומי המוצר נשקיע זמן ומחשבה בכדי שתוכלו לתת את המידע המלא ביותר והיצירתי ביותר על המוצר בתמונות. חשוב להבין שצילומי המוצר שלכם מהווים בדרך כלל את האינטראקציה הראשונית עם הקהל שלכם, ורושם ראשוני הוא הדבר החשוב ביותרכי אין שני לו.

צילומי מוצר נועדו להיות המטרה השיווקית שלכם, לרוב הם יופיעו בפרסומות שלכם ולכן חשוב שהתמונות יהיו יצירתיות ומושקעות אשר ישכנעו את הקהל שלכם להיכנס לאתר ולרכוש ממכם.

בעת צילום המוצר חשוב להשתמש בציוד הנכון, תאורה נכונה, לדעת למקם את המוצר במקום הנכון, להשתמש באובייקטים הנכונים והכי חשוב לבחור את הצלם המקצועי  שידע לגעת בכל פרט ופרט בעת הצילום של המוצר שלכם.

ישנם כמה סוגים וסוגים של צילומים, צילומי מוצר עשויים להיות בסגנון צילומי פקשוט שלרוב הוא יהיה על רקע לבן ונקי, צילום זה נחשב לאסתטי ופופולרי ולרוב יופיע כתמונה ראשית בדף המוצר.

יש את הסגנון האווירתי שהוא סגנון הלייף סטייל שבתמונה נוסיף אובייקטים נוספים שקשורים למוצר, אבל נוודא שהמוצר שלנו הוא המודגש והגדול ביותר.

ראובן הפקות תדאג ללוות אתכם לאורך כל התהליך של הצילום המוצר, תדאג לתת לכם את המענה הדרוש, ולהיות הראש היצירתי בשבילכם בעת העבודה.

הופכים רגעים לזכרונות